بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عقل هم چیزه خوبیه،که فعلا هواداران سرخابی ندارند!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/01723668933156637181.jpg

قضیه اسپانسرینگ و اعضا جدید هیئت مدیره دو باشگاه فقط در حد حرفه و بیشتر جهت حفظ ظاهر این انتصاب ها صورت گرفته!ما معتقدیم این مبالغی که تحت عنوان قرارداد با اسپانسر به دو باشگاه تهرانی پرداخت می کنند رو خود وزارتخانه  متقبل شده است
 دو دلیل هم بیشتر برای این کار وجود ندارد!
اول اینکه در فضای رسانه ای و بین فوتبالدوستان این طور وانمود کنن که سرخابی ها با بودجه ای مشخص آنهم از طریق درآمدزایی از برند خودشان راهی مسابقات شده اند و این دو تیم باید هزینه های جاری خود را تا پایان فصل مدیریت کرده و بر بدهی های انباشته خود مبلغی را اضافه نکنن!
دوم اینکه اعضای انتخابی ممکنه کمک های جهت آوردن چند اسپانسر آنهم یا مشخصات و ویژگی های همین تبلیغاتی که روی پیراهن و شورت بازیکنان در طی فصول گذشته  شاهد بودیم را آورده باشند اما این نفرات تقریبا ناشناس برای اینکه خودی نشان بدهند و بعد با کسب اعتبار و نشان دادن چهره خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوند و با رای آوردن احتمالی به مجلس ورود کنن گلچین شده و به عنوان اعضا هیئت مدیره دو باشگاه به اهالی ورزش و فوتبال معرفی شده اند!
وزارت ورزش بر اساس سیاستی که دولت جدید در تغییر مدیران خود در پیش گرفته در تیمهای دولتی و فدراسیون های تحت پوشش و نفوذ خود از افرادی که به دولت و  تفکرات فرا جناحی مسئولان رده بالای دولتی نزدیک باشند استفاده می کند و با این تغییرات سعی می کنن در همه جا ابتدا تسلط کامل  داشته باشد و بعد از این افراد می خواهند برای حفظ منافع خودشان سنگ موضوعات مختلف را به سینه بزنن!
وگرنه هر آدم عاقلی میدونه هیچ تاجر یا ثروتمندی نه می تواند و نه کلا شدنی هست که برای مدت یکسال از دو برند استقلال و پرسپولیس کسب درآمد30،40 میلیاردی انجام بدهند!
 قبول همچین شرایطی مطمئنا یعنی از دست دادن پولی که به این دو باشگاه تهرانی تزریق کردند و در نهایت یک شکست کامل! 

نکته در خصوص شایعه انتخاب چند سردار وبرخی از مدیران نظامی به عنوان اعضا هیئت مدیره باشگاه استقلال حرفی برای گفتن نداریم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 2 / 1393برچسب:باشگاه استقلال,اعضا هیئت مدیره,وزارت ورزش,هواداران سرخابی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com